IBR

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:29, 26 gru 2004
Macgyver (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 13:32, 26 gru 2004
Macgyver (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 11: Linia 11:
[[Grafika:ibr2.jpg]] [[Grafika:ibr2.jpg]]
-3 przenikające się sześciany - tryb 256 kolorów+3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów
[[Grafika:ibr3.jpg]] [[Grafika:ibr3.jpg]]
-obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów+cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów
[[Grafika:ibr4.jpg]] [[Grafika:ibr4.jpg]]
 +cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów
-[[Grafika:ibr5.jpg]][[Grafika:ibr7.jpg]]+[[Grafika:ibr5.jpg]]
 +[[Grafika:ibr7.jpg]]
 +teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów
 + 
 +[[Grafika:ibr8.jpg]]

Wersja z dnia 13:32, 26 gru 2004

"Impossible but real" - demo by AIDS

  • code: MacGyver
  • gfx: MacGyver & Brzydal
  • msx: Miker

Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit posiada paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach.

Grafika:ibr1.jpg Tunnel z dwoma końcami - tryb GR.10

Grafika:ibr2.jpg 3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów

Grafika:ibr3.jpg cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów

Grafika:ibr4.jpg cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów

Grafika:ibr5.jpg Grafika:ibr7.jpg teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów

Grafika:ibr8.jpg

Personal tools