IBR
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:32, 26 gru 2004 Macgyver (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:34, 26 gru 2004 Macgyver (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
[[Grafika:ibr5.jpg]] | [[Grafika:ibr5.jpg]] | ||
- | [[Grafika:ibr7.jpg]] | ||
teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:ibr7.jpg]] | ||
+ | j.w. | ||
[[Grafika:ibr8.jpg]] | [[Grafika:ibr8.jpg]] | ||
+ | przerywnik - grafika w GR.15 | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:ibr9.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:ibr10.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:ibr11.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:ibr12.jpg]] |
Wersja z dnia 13:34, 26 gru 2004
"Impossible but real" - demo by AIDS
- code: MacGyver
- gfx: MacGyver & Brzydal
- msx: Miker
Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit posiada paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach.
Tunnel z dwoma końcami - tryb GR.10
3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów
cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów
cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów
teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów