IBR
From Atariki
Wersja z dnia 13:34, 26 gru 2004 Macgyver (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:38, 26 gru 2004 Macgyver (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
[[Grafika:ibr1.jpg]] | [[Grafika:ibr1.jpg]] | ||
- | Tunnel z dwoma końcami - tryb GR.10 | + | tunnel z dwoma końcami - tryb GR.10 |
[[Grafika:ibr2.jpg]] | [[Grafika:ibr2.jpg]] | ||
Linia 26: | Linia 26: | ||
[[Grafika:ibr8.jpg]] | [[Grafika:ibr8.jpg]] | ||
- | przerywnik - grafika w GR.15 | + | przerywnik - grafika w trybie GR.15 |
[[Grafika:ibr9.jpg]] | [[Grafika:ibr9.jpg]] | ||
+ | obiekt cieniowany ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | ||
[[Grafika:ibr10.jpg]] | [[Grafika:ibr10.jpg]] | ||
+ | teksturowany sześcian ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | ||
[[Grafika:ibr11.jpg]] | [[Grafika:ibr11.jpg]] | ||
+ | cieniowany obiekt z cieniem podczas samplowanej muzyki - tryb GR.9 | ||
[[Grafika:ibr12.jpg]] | [[Grafika:ibr12.jpg]] | ||
+ | j.w. |
Wersja z dnia 13:38, 26 gru 2004
"Impossible but real" - demo by AIDS
- code: MacGyver
- gfx: MacGyver & Brzydal
- msx: Miker
Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit posiada paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach.
tunnel z dwoma końcami - tryb GR.10
3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów
cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów
cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów
teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów
przerywnik - grafika w trybie GR.15
obiekt cieniowany ze światłem i cieniem - tryb GR.9
teksturowany sześcian ze światłem i cieniem - tryb GR.9
cieniowany obiekt z cieniem podczas samplowanej muzyki - tryb GR.9