Roland
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 22:34, 1 lut 2006 Laoo (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 11:01, 2 lut 2006 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Remigiusz "'''Roland'''" Żukowski - nie jest spokrewiony z Marcinem Żukowskim [[Eru]]. | Remigiusz "'''Roland'''" Żukowski - nie jest spokrewiony z Marcinem Żukowskim [[Eru]]. | ||
- | Wybitny [[koder]], który trafił razem z [[Laoo]] do [[New Generation]] w 1997 roku. Pochodzi z Kotliny Kłodzkiej. Autor większości trzonowych efektów z dem [[Zero]] (Komancz), [[Timekeeper]] (real-time silnik 3D wraz z rewelacyjnym filowaniem trójkątów) oraz okolicznych [[intro|intr]]. | + | Wybitny [[koder]], który trafił razem z [[Laoo]] do [[New Generation]] w 1997 roku. Pochodzi z Kotliny Kłodzkiej. Autor większości kluczowych efektów z dem [[Zero]] (Komancz), [[Timekeeper]] (real-time silnik 3D wraz z rewelacyjnym wypełnianiem trójkątów) oraz okolicznych [[intro|intr]]. |
- | Wraz z pójściem na studia programowanie na atari zeszło niestety na dalszy plan i nie działa już na scenie. | + | Gdy poszedł na studia, programowanie na Atari zeszło niestety na dalszy plan i nie działa już na scenie. |
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Wersja z dnia 11:01, 2 lut 2006
Remigiusz "Roland" Żukowski - nie jest spokrewiony z Marcinem Żukowskim Eru.
Wybitny koder, który trafił razem z Laoo do New Generation w 1997 roku. Pochodzi z Kotliny Kłodzkiej. Autor większości kluczowych efektów z dem Zero (Komancz), Timekeeper (real-time silnik 3D wraz z rewelacyjnym wypełnianiem trójkątów) oraz okolicznych intr. Gdy poszedł na studia, programowanie na Atari zeszło niestety na dalszy plan i nie działa już na scenie.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.