Really Unreal
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 07:38, 16 lip 2006 Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | [[Really Unreal]] - [[Intro]] 16 kb autorstwa [[Heaven]]a z grupy [[Taquart]]. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party [[Rush Hours]] w 1997 roku. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy) typu ''burning vectors''. | + | [[Intro]] 16 kB autorstwa Heavena z grupy [[Taquart]]. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party [[Rush Hours 1997]]. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy): szybką procedurę deformacji obrazka (twist) oraz tzw. ''burning vectors''. |
Credits: | Credits: | ||
* kod: [[Heaven]] | * kod: [[Heaven]] | ||
- | * grafika: [[Heaven]], [[Dracon]] | + | * grafika: Heaven, [[Dracon]] |
* muzyka: [[Greg]] | * muzyka: [[Greg]] | ||
- | Download i komantarze: | + | Download i komentarze: |
{{pouet|19381|png}} | {{pouet|19381|png}} |
Aktualna wersja
Intro 16 kB autorstwa Heavena z grupy Taquart. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party Rush Hours 1997. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy): szybką procedurę deformacji obrazka (twist) oraz tzw. burning vectors.
Credits:
Download i komentarze:
Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=19381