Jaguar II
From Atariki
Wersja z dnia 08:25, 17 mar 2006 Sikor (Dyskusja | wkład) (linki i drobnostki) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
- | Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++. | + | Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny [[procesor]] zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++. |
Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. | Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. |
Aktualna wersja
Atari Jaguar II
W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy Tom II i Jerry II.
Zachowana została kompatybilność z Jaguarem, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++.
Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.
Linki Zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.