Jaguar II
From Atariki
Wersja z dnia 14:36, 8 lut 2006 Vulgar (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Atari Jaguar II== | ==Atari Jaguar II== | ||
- | |||
{{Grafr|jag2.jpg}} | {{Grafr|jag2.jpg}} | ||
+ | |||
+ | |||
W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]]. | W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]]. | ||
- | Zachowana została kompatybilność z [[JAGUAR]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. | + | Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny [[procesor]] zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++. |
Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. | Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. | ||
- | [[kategoria:Modele Atari]] | + | |
- | [[kategoria:Konsole]] | + | ---- |
+ | == Linki Zewnętrzne == | ||
+ | * [http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_Jaguar_II wikipedia] | ||
+ | * [http://www.atarimuseum.com/videogames/consoles/jaguar/jag2specs.html specyfikacja techniczna] | ||
+ | |||
+ | {{stub}} | ||
+ | [[Kategoria:Atari - Konsole]] |
Aktualna wersja
Atari Jaguar II
W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy Tom II i Jerry II.
Zachowana została kompatybilność z Jaguarem, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++.
Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.
Linki Zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.