IBR
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 17:45, 4 sie 2007 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 17:25, 11 sie 2007 Macgyver (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit ma paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach. | Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit ma paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach. | ||
- | |||
- | |||
- | [[Grafika:ibr1.jpg]] | ||
- | tunel z dwoma końcami - tryb GR.10 | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr2.jpg]] | ||
- | 3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr3.jpg]] | ||
- | cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr4.jpg]] | ||
- | cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr5.jpg]] | ||
- | teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr7.jpg]] | ||
- | j.w. | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr8.jpg]] | ||
- | przerywnik - grafika w trybie GR.15 | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr9.jpg]] | ||
- | obiekt cieniowany ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr10.jpg]] | ||
- | teksturowany sześcian ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr11.jpg]] | ||
- | cieniowany obiekt z cieniem z samplowaną muzyką w tle - tryb GR.9 | ||
- | |||
- | [[Grafika:ibr12.jpg]] | ||
- | j.w. | ||
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] |
Wersja z dnia 17:25, 11 sie 2007
"Impossible but real" - demo by AIDS
Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=31521
Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit ma paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach.