IBR
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 17:18, 1 wrz 2005 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) (ulinkowienie) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | "Impossible but real" - demo by AIDS | + | "Impossible but real" - demo by [[Aids]] |
+ | |||
+ | {{pouet|31521|png}} | ||
* code: [[MacGyver]] | * code: [[MacGyver]] | ||
* gfx: [[MacGyver]] & [[Brzydal]] | * gfx: [[MacGyver]] & [[Brzydal]] | ||
- | * msx: [[Miker]] | + | * msx: [[CePumpkin]], [[Teque]] |
- | + | ||
- | Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit posiada paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach. | + | |
- | + | ||
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr1.jpg]] | + | |
- | tunel z dwoma końcami - tryb GR.10 | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr2.jpg]] | + | |
- | 3 przenikające się cieniowane sześciany - tryb 256 kolorów | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr3.jpg]] | + | |
- | cieniowany obiekt przenikający się ze ścianą tunelu - tryb 256 kolorów | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr4.jpg]] | + | |
- | cieniowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr5.jpg]] | + | |
- | teksturowany sześcian z wielobarwnymi ścianami - tryb 256 kolorów | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr7.jpg]] | + | |
- | j.w. | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr8.jpg]] | + | |
- | przerywnik - grafika w trybie GR.15 | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr9.jpg]] | + | |
- | obiekt cieniowany ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr10.jpg]] | + | |
- | teksturowany sześcian ze światłem i cieniem - tryb GR.9 | + | |
- | + | ||
- | [[Grafika:ibr11.jpg]] | + | |
- | cieniowany obiekt z cieniem z samplowaną muzyką w tle - tryb GR.9 | + | |
- | [[Grafika:ibr12.jpg]] | + | [[Demo]] wystawione na [[Last Party 1999]]. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na [[Atari 8-bit]] - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit ma paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach. |
- | j.w. | + | |
[[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] |
Aktualna wersja
"Impossible but real" - demo by Aids
Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=31521
Demo wystawione na Last Party 1999. Ideą tego dema była próba wypromowania zmian w zakresie dem na Atari 8-bit - chodziło o zwrócenie uwagi na to, że Atari 8-bit ma paletę 256 barw, którą można wykorzystać w efektach w opozycji do standardu 16 odcieni szarości panującego w dotychczasowych demach.