Dyskusja:Lynx
From Atariki
Wersja z dnia 16:02, 10 lip 2006 Vulgar (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Epi (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga! Poza tym LYNX mialbyc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów, Atari jakby nie patrzeć była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie. | + | Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga i mial byc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów i promowaniem konkurencji! TO był system developerski i przeciętny player i potencjalny właściciel konsolki nie musiał i zazwyczaj nic nie wiedział nawet o AMIDZE. Moze nie potrafili wykorzystać potencjału ale jak by nie patrzeć Atari była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy i możliwości. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie. |
--[[Użytkownik:Vulgar|vulgar]] 17:59, 10 lip 2006 (CEST) | --[[Użytkownik:Vulgar|vulgar]] 17:59, 10 lip 2006 (CEST) | ||
+ | :Vulgar, mozesz mi wskazać, w którym miejscu występuje jednostronne spojrzenie? Bo w tym, o którym wspominasz ja widzę fakty. Moze jeszcze ktoś się wypowie? A poza tym skoro mówisz, ze w momencie produkcji Lynxa Atari była niewielką firmą to śmiem twierdzić z całą stanowczością, ze nie wiesz o czym piszesz. --[[Użytkownik:Daniel Koźmiński|dely]] 18:22, 10 lip 2006 (CEST) | ||
+ | |||
+ | == Zestaw deweloperski == | ||
+ | |||
+ | Dely, piszesz, że do devkitu trzeba było dokupić Amigę, a dwa zdania niżej - że wchodziła w jego skład. To w końcu wchodziła w skłąd, czy trzeba było dokupić? [[Użytkownik:KMK|KMK]] 21:04, 10 lip 2006 (CEST) | ||
+ | : Masz rację, wystąpiło tu małe niedomówienie, już poprawiłem. --[[Użytkownik:Daniel Koźmiński|dely]] 21:37, 10 lip 2006 (CEST) | ||
+ | |||
+ | Nieaktualne linki na dole (dla potencjalnych developerów). | ||
+ | --[[Użytkownik:Epi|Epi]] 15:43, 6 gru 2007 (CET) |
Aktualna wersja
Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga i mial byc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów i promowaniem konkurencji! TO był system developerski i przeciętny player i potencjalny właściciel konsolki nie musiał i zazwyczaj nic nie wiedział nawet o AMIDZE. Moze nie potrafili wykorzystać potencjału ale jak by nie patrzeć Atari była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy i możliwości. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie. --vulgar 17:59, 10 lip 2006 (CEST)
- Vulgar, mozesz mi wskazać, w którym miejscu występuje jednostronne spojrzenie? Bo w tym, o którym wspominasz ja widzę fakty. Moze jeszcze ktoś się wypowie? A poza tym skoro mówisz, ze w momencie produkcji Lynxa Atari była niewielką firmą to śmiem twierdzić z całą stanowczością, ze nie wiesz o czym piszesz. --dely 18:22, 10 lip 2006 (CEST)
Zestaw deweloperski
Dely, piszesz, że do devkitu trzeba było dokupić Amigę, a dwa zdania niżej - że wchodziła w jego skład. To w końcu wchodziła w skłąd, czy trzeba było dokupić? KMK 21:04, 10 lip 2006 (CEST)
- Masz rację, wystąpiło tu małe niedomówienie, już poprawiłem. --dely 21:37, 10 lip 2006 (CEST)
Nieaktualne linki na dole (dla potencjalnych developerów). --Epi 15:43, 6 gru 2007 (CET)