Roland Pantoła
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:28, 29 cze 2008 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 21:16, 18 gru 2008 Krótki (Dyskusja | wkład) (Pilszcza podlinkowany do Wikipedii.) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Urodzony w [http://www.pilszcz.prv.pl Pilszczu] na Opolszczyźnie projektant i [[koder|programista]] gier na [[Atari 8-bit| ośmiobitowe Atari]] i nie tylko. Swoją karierę rozpoczął w 1989 roku od logicznych gier [[Gabi]] i [[Kvadryk]] oraz mniej znanego tytułu [[Bongo]]. Następnie w 1991 roku wydał w [[L.K. Avalon]] grę [[A.D. 2044]], wzorowaną na scenariuszu filmu pt. [http://pl.wikipedia.org/wiki/Seksmisja Seksmisja]. Kolejne lata to odpowiednio [[Klątwa]] oraz [[Władcy Ciemności]]. Zostały one wydane również poza granicami kraju oraz na platformę ''Commodore 64''. Od 1996 roku do dnia dzisiejszego zajmuje się tworzeniem gier na PC. | + | Urodzony w [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pilszcz Pilszczu] na Opolszczyźnie projektant i [[koder|programista]] gier na [[Atari 8-bit| ośmiobitowe Atari]] i nie tylko. Swoją karierę rozpoczął w 1989 roku od logicznych gier [[Gabi]] i [[Kvadryk]] oraz mniej znanego tytułu [[Bongo]]. Następnie w 1991 roku wydał w [[L.K. Avalon]] grę [[A.D. 2044]], wzorowaną na scenariuszu filmu pt. [http://pl.wikipedia.org/wiki/Seksmisja Seksmisja]. Kolejne lata to odpowiednio [[Klątwa]] oraz [[Władcy Ciemności]]. Zostały one wydane również poza granicami kraju oraz na platformę ''Commodore 64''. Od 1996 roku do dnia dzisiejszego zajmuje się tworzeniem gier na PC. |
==Patrz także== | ==Patrz także== |
Wersja z dnia 21:16, 18 gru 2008
Urodzony w Pilszczu na Opolszczyźnie projektant i programista gier na ośmiobitowe Atari i nie tylko. Swoją karierę rozpoczął w 1989 roku od logicznych gier Gabi i Kvadryk oraz mniej znanego tytułu Bongo. Następnie w 1991 roku wydał w L.K. Avalon grę A.D. 2044, wzorowaną na scenariuszu filmu pt. Seksmisja. Kolejne lata to odpowiednio Klątwa oraz Władcy Ciemności. Zostały one wydane również poza granicami kraju oraz na platformę Commodore 64. Od 1996 roku do dnia dzisiejszego zajmuje się tworzeniem gier na PC.