Dyskusja:Gry
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 18:05, 29 gru 2008 KMK (Dyskusja | wkład) (Szablon opisu gry) ← Previous diff |
Aktualna wersja Sikor (Dyskusja | wkład) (→Szablon opisu gry) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Co wy na to, żeby istniejące opisy u nas stopniowo przystosować do czegoś podobnego? [[Użytkownik:KMK|KMK]] 19:05, 29 gru 2008 (CET) | Co wy na to, żeby istniejące opisy u nas stopniowo przystosować do czegoś podobnego? [[Użytkownik:KMK|KMK]] 19:05, 29 gru 2008 (CET) | ||
+ | |||
+ | :Szablon "Infobox game" mają [http://www.c64-wiki.com/index.php/Template:Infobox_game tutaj]. [[Użytkownik:KMK|KMK]] 19:17, 29 gru 2008 (CET) | ||
+ | |||
+ | ::Ja jestem przeciw. Nie podoba mi się taki schemat.--[[Użytkownik:Sikor|Sikor]] 09:51, 30 gru 2008 (CET) | ||
+ | |||
+ | :::Jakieś kontrpropozycje? [[Użytkownik:KMK|KMK]] 10:39, 30 gru 2008 (CET) | ||
+ | ::::Pozostawić tak jak jest teraz. Póki co i tak jest masa gier do opisania.--[[Użytkownik:Sikor|Sikor]] 12:42, 30 gru 2008 (CET) | ||
+ | |||
+ | :::::No ale chodzi właśnie o to "póki co" - potem trudniej będzie wprowadzić jakąś schematyzację opisu. Wydaje mi się poza tym, że podział na takie sekcje akurat ułatwi a) autorowi zrobienie opisu, b) czytelnikowi wyszukanie interesujących informacji. Oczywiście nie wszystkie sekcje muszą być wypełnione od razu, nie muszą być TAKIE SAME jak na tamtym wiki (chodzi o metodę w ogóle a nie tylko o schemat), a poza tym ramka "infobox" (por. [http://www.c64-wiki.com/index.php/Leaderboard tu] ) wygląda całkiem ładnie i ma walory informacyjne spore. Może się jeszcze ktoś wypowie? [[Użytkownik:KMK|KMK]] 18:11, 2 sty 2009 (CET) | ||
+ | ::::::No właśnie mi się takie wrzucanie w jedno koryto nie podoba. Ale jak napisałeś - zaczekamy na innych. Poza tym - teraz jest problem z autorami opisów, a jak wprowadzi się ograniczenia - według mnie może być tylko gorzej.--[[Użytkownik:Sikor|Sikor]] 22:25, 2 sty 2009 (CET) |
Aktualna wersja
Sens opisywania gier w Atariki wydaje mi się wątpliwy. Jest mnóstwo stron o grach na Atari i wątpię, żeby Atariki im kiedyś dorównało. Chyba, że zapuścimy skrypt ściągający informacje z tych stron. ;) --0xF 15:14, 19 wrz 2005 (CEST)
Gdyby ktoś jednak miał ochotę się pobawić, a potem palnąć polski opis do "własnoręcznie rozgryzionej" gierki, to tu np. jest 5 manuali do wykorzystania: hop KMK 14:59, 26 paź 2008 (CET)
[Edytuj]
Szablon opisu gry
Na C-64 Wiki opisy gier zbudowane są według jednego schematu:
Co wy na to, żeby istniejące opisy u nas stopniowo przystosować do czegoś podobnego? KMK 19:05, 29 gru 2008 (CET)
- Ja jestem przeciw. Nie podoba mi się taki schemat.--Sikor 09:51, 30 gru 2008 (CET)
- No ale chodzi właśnie o to "póki co" - potem trudniej będzie wprowadzić jakąś schematyzację opisu. Wydaje mi się poza tym, że podział na takie sekcje akurat ułatwi a) autorowi zrobienie opisu, b) czytelnikowi wyszukanie interesujących informacji. Oczywiście nie wszystkie sekcje muszą być wypełnione od razu, nie muszą być TAKIE SAME jak na tamtym wiki (chodzi o metodę w ogóle a nie tylko o schemat), a poza tym ramka "infobox" (por. tu ) wygląda całkiem ładnie i ma walory informacyjne spore. Może się jeszcze ktoś wypowie? KMK 18:11, 2 sty 2009 (CET)
- No właśnie mi się takie wrzucanie w jedno koryto nie podoba. Ale jak napisałeś - zaczekamy na innych. Poza tym - teraz jest problem z autorami opisów, a jak wprowadzi się ograniczenia - według mnie może być tylko gorzej.--Sikor 22:25, 2 sty 2009 (CET)
- No ale chodzi właśnie o to "póki co" - potem trudniej będzie wprowadzić jakąś schematyzację opisu. Wydaje mi się poza tym, że podział na takie sekcje akurat ułatwi a) autorowi zrobienie opisu, b) czytelnikowi wyszukanie interesujących informacji. Oczywiście nie wszystkie sekcje muszą być wypełnione od razu, nie muszą być TAKIE SAME jak na tamtym wiki (chodzi o metodę w ogóle a nie tylko o schemat), a poza tym ramka "infobox" (por. tu ) wygląda całkiem ładnie i ma walory informacyjne spore. Może się jeszcze ktoś wypowie? KMK 18:11, 2 sty 2009 (CET)