Neuroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:53, 23 sie 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(dodana recenzja i kategorie)
← Previous diff
Wersja z dnia 10:57, 23 sie 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(literówka)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na stronie sikora [http://sikorsoft.internetdsl.pl/].+'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora].
-Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zminione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.+Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.
[[Kategoria:Atari 8-bit]] [[Kategoria:Atari 8-bit]]
[[Kategoria:Gry]] [[Kategoria:Gry]]
[[Kategoria:Gry logiczne]] [[Kategoria:Gry logiczne]]

Wersja z dnia 10:57, 23 sie 2005

Neuroid - jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Screenshoty znajdziesz na stronie Sikora.

Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.

Personal tools