Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 14:09, 24 gru 2004 Tebe (Dyskusja | wkład) ← Previous diff | Wersja z dnia 14:16, 24 gru 2004 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → | ||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Aktualnie nie ma w sieci instrukcji użytkowania dla tego języka, chociaż [[Tebe]] próbuje to zmienić. | + | Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Aktualnie nie ma w sieci instrukcji użytkowania dla tego języka, chociaż [[Tebe]] próbuje to zmienić. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). | 
| + | |||
| + | Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | {{stub}} | ||
Wersja z dnia 14:16, 24 gru 2004
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy C i Pascala. Aktualnie nie ma w sieci instrukcji użytkowania dla tego języka, chociaż Tebe próbuje to zmienić. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia).
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.
