Jarosław Syrylak
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 09:08, 9 sty 2012 Tomaswoj (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 09:09, 9 sty 2012 Tomaswoj (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC). | Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC). | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Ludzie]] |
Wersja z dnia 09:09, 9 sty 2012
Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC).