Jarosław Syrylak

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:08, 9 sty 2012
Tomaswoj (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 09:09, 9 sty 2012
Tomaswoj (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC). Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC).
 +
 +[[Kategoria:Ludzie]]

Wersja z dnia 09:09, 9 sty 2012

Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem BugHuntera (debuggera z pakietu QuickAssemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC).

Personal tools