GTS-100
From Atariki
Wersja z dnia 16:18, 14 cze 2017 Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) (Start artykułu.) ← Previous diff |
Wersja z dnia 16:26, 14 cze 2017 Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) (Dodana informacja o GTS-100) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu. | Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu. | ||
- | W GTS-1000 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra. | + | W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra. |
- | Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. | + | Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. Dostępna była również nieco uboższa wersja o nazwie GTS-100X, gdzie dzięki usunięciu wyświetlacza z licznikiem ścieżek oraz diod sygnalizacyjnych można było obniżyć cenę do 239 dolarów. |
[[Kategoria:Peryferia 16/32-bit]] | [[Kategoria:Peryferia 16/32-bit]] |
Wersja z dnia 16:26, 14 cze 2017
Dwustronna stacja dysków 3,5" pracująca w podwójnej gęstości z Atari ST produkowana przez Future Systems.
Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji SF314 i SF354, wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu.
W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra.
Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. Dostępna była również nieco uboższa wersja o nazwie GTS-100X, gdzie dzięki usunięciu wyświetlacza z licznikiem ścieżek oraz diod sygnalizacyjnych można było obniżyć cenę do 239 dolarów.