Dyskusja:RastaConverter

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 12:14, 21 sie 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 12:15, 21 sie 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:11, 21 sie 2019 (CEST) Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:11, 21 sie 2019 (CEST)
-Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano:+: Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano: ''The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication.''.
-''The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication.''.+
A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 14:14, 21 sie 2019 (CEST) A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 14:14, 21 sie 2019 (CEST)

Wersja z dnia 12:15, 21 sie 2019

Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. Mono 13:11, 21 sie 2019 (CEST)

Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano: The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication..

A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --Dracon/TQA 14:14, 21 sie 2019 (CEST)

Personal tools