Big-screen
From Atariki
Wersja z dnia 22:09, 12 lip 2022 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 22:11, 12 lip 2022 Dracon (Dyskusja | wkład) (Zdradzam kilka tajemnic, heheheheh) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniały zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach | + | W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach |
zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. | zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. | ||
Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać | Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać | ||
- | (vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie [[Out of Time]] (efekt "techno-animacji"). | + | (vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie [[Out of Time]] (efekt "techno-animacji"). |
Wersja z dnia 22:11, 12 lip 2022
W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać (vide niektóre grafiki w interlace np. taka - RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003) ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie Out of Time (efekt "techno-animacji").
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.