Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 22:09, 12 lip 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 22:11, 12 lip 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)
(Zdradzam kilka tajemnic, heheheheh)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniały zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach+W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach
zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.
Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać
-(vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie [[Out of Time]] (efekt "techno-animacji").+(vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie [[Out of Time]] (efekt "techno-animacji").

Wersja z dnia 22:11, 12 lip 2022

W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac demoscenowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać (vide niektóre grafiki w interlace np. taka - RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003) ). Niektórzy pisali nawet efekty "pod" big-screen, np. Eru w demie Out of Time (efekt "techno-animacji").



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools