Dyskusja:Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:42, 1 wrz 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:43, 1 wrz 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
@Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:38, 1 wrz 2022 (CEST) @Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:38, 1 wrz 2022 (CEST)
-W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)+:W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)

Wersja z dnia 11:43, 1 wrz 2022

@Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --Seban/SLIGHT 13:38, 1 wrz 2022 (CEST)

W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --Dracon/TQA 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)
Personal tools