Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:36, 1 wrz 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:57, 1 wrz 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)
(Ciekawostki - uściślenie)
Next diff →
Linia 5: Linia 5:
== Ciekawostki == == Ciekawostki ==
Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać
-(vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) tudzież obrazek "[[Media:landscape-pw.GIF|Landscape]]" autorstwa [[P.W.]]/Slight). +(vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) tudzież obrazek (nie w interlace) "[[Media:landscape-pw.GIF|Landscape]]" autorstwa [[P.W.]]/Slight).
Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. [[Eru]] w demie [[Out of Time]] (efekt animacji "tekkno-part"). Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. [[Eru]] w demie [[Out of Time]] (efekt animacji "tekkno-part").

Wersja z dnia 11:57, 1 wrz 2022

W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach demoscenowych. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory z rzutnikiem, na których nawet z dalszych miejsc widowni można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.

Ciekawostki

Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać (vide niektóre grafiki w interlace np. taka - RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003) tudzież obrazek (nie w interlace) "Landscape" autorstwa P.W./Slight). Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. Eru w demie Out of Time (efekt animacji "tekkno-part").

Zobacz także



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools