Player/Missile Graphics

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:04, 7 wrz 2005
Mikey (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 14:07, 7 wrz 2005
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków" +Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków". Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości pamięci graficznej. Generowane w ten sposób ruchome obiekty znane są na innych platformach sprzętowych pod nazwą "duszków" (ang. sprites).
-Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości +
-pamięci graficznej. +
{{stub}} {{stub}}
[[Kategoria:Glosariusz]] [[Kategoria:Glosariusz]]

Wersja z dnia 14:07, 7 wrz 2005

Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków". Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości pamięci graficznej. Generowane w ten sposób ruchome obiekty znane są na innych platformach sprzętowych pod nazwą "duszków" (ang. sprites).


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools