Rzóg

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:53, 1 wrz 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(dopisków kilka :))
← Previous diff
Wersja z dnia 20:00, 1 wrz 2005
Drctqa (Dyskusja | wkład)
(delikatne dopieszczenie tekstu... ;))
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-'''Rzóg''' - koder, najpierw działający w pojedynkę, następnie jako główny programmer grupy [[XE-Team]], wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie [[Slight]].+Remigiusz "'''Rzóg'''" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy [[XE-Team]], wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie [[Slight]].
Do jego osiągnięć m.in. należą: Do jego osiągnięć m.in. należą:
Linia 7: Linia 7:
A z rzeczy bardziej "scene-related": A z rzeczy bardziej "scene-related":
-* parę części [[Bitter Reality]] (Plazma, Flexible Square, Dragonbobs oraz Sinus Worm)+* parę części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'')
* Chaos Music Miąchadełko (CMM) * Chaos Music Miąchadełko (CMM)
* XET CMC Finder * XET CMC Finder
Linia 13: Linia 13:
-Jest również autorem kodu do gry [[Sexy Six]] wydanej przez [[Sikor]]-a.+Jest również autorem kodu do gry [[Sexy Six]] wydanej przez [[Sikor|Sikora]].
Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów bez użycia przerwań i na dodatek z wyłączonymi przerwaniami, także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również [[Tight Freezer]]) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :) Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów bez użycia przerwań i na dodatek z wyłączonymi przerwaniami, także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również [[Tight Freezer]]) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :)

Wersja z dnia 20:00, 1 wrz 2005

Remigiusz "Rzóg" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy XE-Team, wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie Slight.

Do jego osiągnięć m.in. należą:

  • L-4 Demo
  • Ozor Demo
  • Rzóg Joins XE-Team

A z rzeczy bardziej "scene-related":

  • parę części Bitter Reality (Plazma, Flexible Square, Dragonbobs oraz Sinus Worm)
  • Chaos Music Miąchadełko (CMM)
  • XET CMC Finder
  • Point


Jest również autorem kodu do gry Sexy Six wydanej przez Sikora.

Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów bez użycia przerwań i na dodatek z wyłączonymi przerwaniami, także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również Tight Freezer) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :)

Obecnie nieaktywny, zajmuje się na przemian karierą zawodową oraz rodziną.

Personal tools