Vicky
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 07:07, 28 paź 2005 Muro (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 11:37, 28 paź 2005 Dracon (Dyskusja | wkład) (1982? poprawione plus dodatkowe uwagi...) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
{{grafr|Scr_vicky.gif}} | {{grafr|Scr_vicky.gif}} | ||
- | Gra powstała 1982 została wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]]. | + | Gra powstała 1992 a została wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. |
Twórcami byli Tomek Liebich ([[TL]]) oraz Michał Widera ([[Muro]]). | Twórcami byli Tomek Liebich ([[TL]]) oraz Michał Widera ([[Muro]]). | ||
Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek. | Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek. | ||
- | Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi. | + | Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). |
- | Na tym samym silniku powstała gra Fluid-Kha. | + | Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha. |
Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji. | Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji. | ||
+ | |||
+ | Niestety z powodu pewnych błędów w kodzie gry, nie da się jej ukończyć. | ||
+ | |||
+ | |||
{{grafr|Vicky3.jpg}} | {{grafr|Vicky3.jpg}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Gry XL/XE]] |
Wersja z dnia 11:37, 28 paź 2005
Vicky
Gra powstała 1992 a została wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) oraz Michał Widera (Muro). Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.
Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji.
Niestety z powodu pewnych błędów w kodzie gry, nie da się jej ukończyć.