Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 02:32, 9 gru 2005 KMK (Dyskusja | wkład) (zmiana kategorii) ← Previous diff |
Wersja z dnia 04:11, 14 gru 2005 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). | Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy [[C]] i [[Pascal]]a. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra [[Problem Jasia]]). | ||
- | Oryginalna wersja języka występowała na cartdridgeu, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. | + | Oryginalna wersja języka występowała na cartdridge'u, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów. |
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. | Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. |
Wersja z dnia 04:11, 14 gru 2005
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy C i Pascala. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia). Oryginalna wersja języka występowała na cartdridge'u, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Linki zewnętrzne
[oficjalny opis języka] [strona z masą źródłówek] [szybka podpowiedź ;)]
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.