Bump mapping

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:14, 18 wrz 2005
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 23:44, 10 lut 2006
Macgyver (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
'''Bump Mapping''' jest terminem związanym z grafiką 3D. Oznacza efekt który używa różnych trików dla pokazywania powierzchni, obiektów, lub tekstur które mają chropowatość. Te chropowatości są w zasadzie małymi zmianami w głębokości powierzchni i mogą być użyte do tworzenia różnych bardzo ładnych efektów. '''Bump Mapping''' jest terminem związanym z grafiką 3D. Oznacza efekt który używa różnych trików dla pokazywania powierzchni, obiektów, lub tekstur które mają chropowatość. Te chropowatości są w zasadzie małymi zmianami w głębokości powierzchni i mogą być użyte do tworzenia różnych bardzo ładnych efektów.
-Przykłady użycia w takich produkcjach jak: [[More!]], [[Trip 6]], [[Total Daze]], [[Numen]]+Po raz pierwszy na Atari 8-bit efekt ten pojawił się w intrze do invitation na QuaST-a 97 autorstwa [[Mayonez|Mayoneza]].
 +Przykłady użycia w takich produkcjach jak: [[Ultra]], [[More!]], [[Trip 6]], [[Total Daze]], [[Numen]]
[[Kategoria:Glosariusz]] [[Kategoria:Glosariusz]]
{{stub}} {{stub}}

Wersja z dnia 23:44, 10 lut 2006

Bump Mapping jest terminem związanym z grafiką 3D. Oznacza efekt który używa różnych trików dla pokazywania powierzchni, obiektów, lub tekstur które mają chropowatość. Te chropowatości są w zasadzie małymi zmianami w głębokości powierzchni i mogą być użyte do tworzenia różnych bardzo ładnych efektów.

Po raz pierwszy na Atari 8-bit efekt ten pojawił się w intrze do invitation na QuaST-a 97 autorstwa Mayoneza. Przykłady użycia w takich produkcjach jak: Ultra, More!, Trip 6, Total Daze, Numen


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools