Spy Master
From Atariki
(Różnice między wersjami)
| Wersja z dnia 00:44, 30 cze 2006 Mikey (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 09:53, 30 cze 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | Bardzo rozbudowana (prawie 60k kodu i danych) gra przygodowa typu 'znajdz i zanies' Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra blizej nieokreslonej organizacji, planujacej zaglade swiata.... Zadaniem gracza jest znalezc superkomputer i zainfekowac go wirusem. | + | Autorzy: |
| + | * Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika | ||
| + | * Michał Brzezicki - muzyka | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu ''znajdź i zanieś''. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Ciekawostki: | ||
| + | *przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło | ||
| + | *pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: [[Uszkodzone gry]]). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję | ||
| + | * SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | Linki: | ||
| + | *[http://mapy.atari8.info/s-z/spymaster.png mapa do gry] | ||
| - | Autorzy: Dariusz Zolna, Michal Brzezicki | ||
| {{stub}} | {{stub}} | ||
| [[Kategoria: Gry]] | [[Kategoria: Gry]] | ||
Wersja z dnia 09:53, 30 cze 2006
Autorzy:
- Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika
- Michał Brzezicki - muzyka
Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu znajdź i zanieś. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem.
Ciekawostki:
- przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło
- pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: Uszkodzone gry). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję
- SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze
Linki:
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.
