Jarosław Syrylak
From Atariki
Wersja z dnia 11:30, 5 paź 2014 Korodzik (Dyskusja | wkład) (→Varia:) ← Previous diff |
Aktualna wersja Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład) (red.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Rzeszowianin, rocznik 1968. Do końca 1992 roku pisywał artykuły do [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]] a od początku 1993 roku do zamknięcia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem [[Bug Hunter]]a (debuggera z pakietu [[Quick Assembler]]a). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amige (min. Smuś w 1994) a później na PC (min. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995., Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC). | + | Rzeszowianin, rocznik 1968. Do końca 1992 roku pisywał artykuły do [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]] a od początku 1993 roku do zakończenia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem [[Bug Hunter]]a (debuggera z pakietu [[Quick Assembler]]a). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amigę (min. Smuś w 1994), a później na PC (m.in. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995. i Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC). |
== Varia: == | == Varia: == | ||
- | W wyniku pewnego drobnego nieporozumienia pomiędzy autorami gry [[Magia Kryształu]] a Jarkiem Syrylakiem (dotyczyło infolinii LK Avalon), głowny antybohater gry Magia Kryształu nazywał się właśnie Syrylak. Autorom groził proces o zniesławienie, ale zakończyło się na telefonicznych przeprosinach i zapewnieniu że to się już więcej nie powtórzy :) (Patrz [http://www.atari.org.pl/wywiad/piotr-kulikiewicz-%28presley%29/2 wywiad z Piotrem Kulikiewiczem]) | + | W wyniku pewnego drobnego nieporozumienia pomiędzy autorami gry [[Magia Kryształu]] a Jarkiem Syrylakiem (dotyczyło infolinii LK Avalon), główny antybohater gry Magia Kryształu nazywał się właśnie Syrylak. Autorom groził proces o zniesławienie, ale zakończyło się na telefonicznych przeprosinach i zapewnieniu że to się już więcej nie powtórzy (Patrz [http://www.atari.org.pl/wywiad/piotr-kulikiewicz-%28presley%29/2 wywiad z Piotrem Kulikiewiczem]). |
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Aktualna wersja
Rzeszowianin, rocznik 1968. Do końca 1992 roku pisywał artykuły do Tajemnic Atari a od początku 1993 roku do zakończenia działalności pisma był jego redaktorem naczelnym (po odejściu JBW). Był współautorem Bug Huntera (debuggera z pakietu Quick Assemblera). Po zakończeniu działalności na Atari zajął się pisaniem gier na Amigę (min. Smuś w 1994), a później na PC (m.in. programował dźwięk w grze Sołtys wydanej przez L.K. Avalon w 1995. i Jack Orlando przez Topware Interactive w 1997r.). Pracował jako programista w rzeszowskim studiu Resync (m.in nad projektami na platformę XBox, grą Modo i Nanna). Obecnie prezes zarządu w firmie Eezee Products (casual games na PC).
Varia:
W wyniku pewnego drobnego nieporozumienia pomiędzy autorami gry Magia Kryształu a Jarkiem Syrylakiem (dotyczyło infolinii LK Avalon), główny antybohater gry Magia Kryształu nazywał się właśnie Syrylak. Autorom groził proces o zniesławienie, ale zakończyło się na telefonicznych przeprosinach i zapewnieniu że to się już więcej nie powtórzy (Patrz wywiad z Piotrem Kulikiewiczem).