Dyskusja:RastaConverter
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:15, 21 sie 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 12:16, 21 sie 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:11, 21 sie 2019 (CEST) | Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. [[Użytkownik:Mono|Mono]] 13:11, 21 sie 2019 (CEST) | ||
- | : Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano: ''The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication.''. | + | : Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano: ''The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication.''. A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 14:14, 21 sie 2019 (CEST) |
- | A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 14:14, 21 sie 2019 (CEST) | + |
Wersja z dnia 12:16, 21 sie 2019
Czy na pewno Rasta używa PMG? Zdawało mi się, że Ilmenit kiedyś mówił że są to tylko zmiany w rastrze, bo PMG powoduje drastyczne zwiększenie ilości kombinacji do policzenia i w końcu z niego zrezygnował. Mono 13:11, 21 sie 2019 (CEST)
- Zobacz te słowa z domowego githuba, przecież tam napisano: The conversion process is optimization of the Kernel Program. It uses most of the Atari graphics capabilities including sprites, midline color changes and sprite multiplication.. A zatem masz wszystko w jednym - i dobrze. :) Gdyby jeszcze to było dopalone przez moce karty graficznej, np biblioteka CUDA... Ech. --Dracon/TQA 14:14, 21 sie 2019 (CEST)