Dyskusja:Big-screen
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:42, 1 wrz 2022 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 11:43, 1 wrz 2022 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
@Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:38, 1 wrz 2022 (CEST) | @Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:38, 1 wrz 2022 (CEST) | ||
- | W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST) | + | :W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST) |
Wersja z dnia 11:43, 1 wrz 2022
@Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --Seban/SLIGHT 13:38, 1 wrz 2022 (CEST)
- W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --Dracon/TQA 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)