Dyskusja:Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:54, 1 wrz 2022
Seban (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:58, 1 wrz 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 3: Linia 3:
:W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST) :W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)
:: OK! rozumiem. Ja widziałem pracę (w tamtych czasach) na 25" kolorowym TV Elemis to też wyglądała całkiem spoko, dlatego zdziwiłem się trochę, bo sądziłem że prezentacja na Big-Screen nie miała tutaj żadnego znaczenia i że rzutnik czy cokolwiek innego sprzętowego nie wykonało tutaj żadnej "dodatkowej roboty". Faktem natomiast jest że rzutniki wykonywały wewnętrznie uśrednianie i de-interlace jeżeli podłączony był do nich standardowy sygnał SD-TV --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:54, 1 wrz 2022 (CEST) :: OK! rozumiem. Ja widziałem pracę (w tamtych czasach) na 25" kolorowym TV Elemis to też wyglądała całkiem spoko, dlatego zdziwiłem się trochę, bo sądziłem że prezentacja na Big-Screen nie miała tutaj żadnego znaczenia i że rzutnik czy cokolwiek innego sprzętowego nie wykonało tutaj żadnej "dodatkowej roboty". Faktem natomiast jest że rzutniki wykonywały wewnętrznie uśrednianie i de-interlace jeżeli podłączony był do nich standardowy sygnał SD-TV --[[Użytkownik:Seban|Seban/SLIGHT]] 13:54, 1 wrz 2022 (CEST)
 +
 +::: No byś mógł coś dopisać o tym "uśrednianiu sprzętowym" do artykułu może? ;) --[[Użytkownik:Dracon|Dracon/TQA]] 13:58, 1 wrz 2022 (CEST)

Wersja z dnia 11:58, 1 wrz 2022

@Dracon: ale co miał Big-Screen do grafiki PW Landscape? Ona nie była przecież w interlace, etc? To był normalny tryb graficzny (Graphics 15) tylko P.W. użył przerwań DLI aby uzyskać więcej kolorów. --Seban/SLIGHT 13:38, 1 wrz 2022 (CEST)

W sensie, że bardzo dobrze się prezentował z daleka i miałem wrażenie, że to jeden z jego atutów (może i nieświadomych). :) Dałem tylko dwa przykłady, niekoniecznie tylko interlace tu pasuje. --Dracon/TQA 13:42, 1 wrz 2022 (CEST)
OK! rozumiem. Ja widziałem pracę (w tamtych czasach) na 25" kolorowym TV Elemis to też wyglądała całkiem spoko, dlatego zdziwiłem się trochę, bo sądziłem że prezentacja na Big-Screen nie miała tutaj żadnego znaczenia i że rzutnik czy cokolwiek innego sprzętowego nie wykonało tutaj żadnej "dodatkowej roboty". Faktem natomiast jest że rzutniki wykonywały wewnętrznie uśrednianie i de-interlace jeżeli podłączony był do nich standardowy sygnał SD-TV --Seban/SLIGHT 13:54, 1 wrz 2022 (CEST)
No byś mógł coś dopisać o tym "uśrednianiu sprzętowym" do artykułu może? ;) --Dracon/TQA 13:58, 1 wrz 2022 (CEST)
Personal tools