Avalon Music Composer
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 16:45, 18 lut 2025 Mono (Dyskusja | wkład) (różnice w stosunku do cmc) ← Previous diff |
Aktualna wersja Mono (Dyskusja | wkład) (→Cechy - styl.) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Cechy == | == Cechy == | ||
- | W stosunku do [[Chaos Music Composer|CMC]] program cechuje się dwoma różnicami: | + | W stosunku do [[Chaos Music Composer|CMC]] program różni się następującymi cechami: |
* można zdefiniować 16 obwiedni, | * można zdefiniować 16 obwiedni, | ||
* można zdefiniować 32 instrumenty, | * można zdefiniować 32 instrumenty, | ||
- | * instrument, podobnie jak w [[Future Composer]]ze, nie jest ściśle związany z obwiednią dźwięku, można więc jedną obwiednię przypisać wielu instrumentom. | + | * podobnie jak w [[Future Composer]]ze, instrument nie jest ściśle związany z obwiednią dźwięku, można więc ją przypisać wielu instrumentom. |
== Linki == | == Linki == |
Aktualna wersja
Edytor muzyczny stworzony w 1990 roku przez Janusza Pelca do wewnętrznego użytku L.K. Avalon. Powstały na nim m.in. muzyczki do gier Fred, Misja, Lasermania, Saper, Hans Kloss. Avalon Music Composer został potem przerobiony i wypuszczony na rynek jako Chaos Music Composer.
[Edytuj]
Cechy
W stosunku do CMC program różni się następującymi cechami:
- można zdefiniować 16 obwiedni,
- można zdefiniować 32 instrumenty,
- podobnie jak w Future Composerze, instrument nie jest ściśle związany z obwiednią dźwięku, można więc ją przypisać wielu instrumentom.
[Edytuj]
Linki
[Edytuj]
Download
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.