Future Composer
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 17:29, 10 gru 2004 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff  | 
				Wersja z dnia 19:07, 10 gru 2004 Eru (Dyskusja | wkład) (poprawne linkowanie, pospisy tylko w dyskusjach) Next diff →  | 
			||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| - | '''FUTURE COMPOSER''' (FC) - edytor muzyczny dla Atari XL/XE, napisany przez [Magnusa]. Bodajże pierwszy komercyjny polski program tego typu (jeszcze przed [CMC] czy SOUNDTRACKEREM z ASD. Umożliwiał tworzenie 3-kanałowych muzyczek (kanał 1 i 2 połączone) w stylu kompozycji Adama [Gilmore], czyli czysty, syntetyczny ;) dźwięk Pokeya. | + | '''FUTURE COMPOSER''' (FC) - edytor muzyczny dla Atari XL/XE, napisany przez [[Magnus]]a. Bodajże pierwszy komercyjny polski program tego typu (jeszcze przed [[CMC]] czy SOUNDTRACKEREM z ASD. Umożliwiał tworzenie 3-kanałowych muzyczek (kanał 1 i 2 połączone) w stylu kompozycji [[Adam Gilmore|Adama Gilmore'a]], czyli czysty, syntetyczny ;) dźwięk [[Pokey]]a. | 
| Inne cechy charakterystyczne: | Inne cechy charakterystyczne: | ||
| - generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą) | - generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą) | ||
| - | - bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. [Konop] użył FC w części z wektorówką w demie [Sweet Illusions]. | + | - bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. [[Konop]] użył FC w części z wektorówką w demie [[Sweet Illusions]]. | 
| - | + | ||
| - | --[[Wikipedysta:Dracon|Dracon]] 18:29, 10 gru 2004 (CET) | + | |
Wersja z dnia 19:07, 10 gru 2004
FUTURE COMPOSER (FC) - edytor muzyczny dla Atari XL/XE, napisany przez Magnusa. Bodajże pierwszy komercyjny polski program tego typu (jeszcze przed CMC czy SOUNDTRACKEREM z ASD. Umożliwiał tworzenie 3-kanałowych muzyczek (kanał 1 i 2 połączone) w stylu kompozycji Adama Gilmore'a, czyli czysty, syntetyczny ;) dźwięk Pokeya. Inne cechy charakterystyczne: - generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą) - bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. Konop użył FC w części z wektorówką w demie Sweet Illusions.
