Graphics 9
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:28, 11 gru 2004 Tebe (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 14:30, 11 gru 2004 Tebe (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Dziewiąty tryb graficzny w numeracji Basica. W numeracji [[ANTIC]]'a jest to tryb piętnasty ($0F). A tak dokładniej jest to tryb [[GTIA]] co oznacza, że [[ANTIC]] generuje obraz monochromatyczny, a dopiero na końcu GTIA dodaje kolory. | Dziewiąty tryb graficzny w numeracji Basica. W numeracji [[ANTIC]]'a jest to tryb piętnasty ($0F). A tak dokładniej jest to tryb [[GTIA]] co oznacza, że [[ANTIC]] generuje obraz monochromatyczny, a dopiero na końcu GTIA dodaje kolory. | ||
- | * Kolory: 16 odcieni szarości | + | * Kolory: 16 odcieni szarości koloru z rejestru $D01A ($2C8) |
* [[Proporcje pixla]]: 4x1 | * [[Proporcje pixla]]: 4x1 | ||
* Rozdzielczość pozioma: 64, 80, 96 pixli | * Rozdzielczość pozioma: 64, 80, 96 pixli |
Wersja z dnia 14:30, 11 gru 2004
Dziewiąty tryb graficzny w numeracji Basica. W numeracji ANTIC'a jest to tryb piętnasty ($0F). A tak dokładniej jest to tryb GTIA co oznacza, że ANTIC generuje obraz monochromatyczny, a dopiero na końcu GTIA dodaje kolory.
- Kolory: 16 odcieni szarości koloru z rejestru $D01A ($2C8)
- Proporcje pixla: 4x1
- Rozdzielczość pozioma: 64, 80, 96 pixli
- Rozdzielczość pionowa: maksymalnie 239 linii
Cień rejestru GTIA znajduje się pod adresem $026F, wpisanie do niego wartości $40 spowoduje włączenie trybu 9 w numeracji Basica.