Dyskusja:HIP

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:40, 15 kwi 2006
Seban (Dyskusja | wkład)
(wzmianka o studio dream)
← Previous diff
Wersja z dnia 15:05, 15 kwi 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 10: Linia 10:
a mi przychodzi do głowy jeszcze jeden fakt... pierwsze uzyskanie trybów 9/15 w jednej lini graficznej możemy obserwować w obrazku tytułowym do dema Studio Dream gdzie z boku mamy tryb 9, potem 15 potem znów 9 :) i wydaje mi sie to właśnie Ingo Tamme i Uwe Loos mogli być pierwszymi który to wykorzystali :) a był to 1990 rok :) --[[Wikipedysta:Seban|Seban/SLIGHT]] 15:40, 15 kwi 2006 (CEST) a mi przychodzi do głowy jeszcze jeden fakt... pierwsze uzyskanie trybów 9/15 w jednej lini graficznej możemy obserwować w obrazku tytułowym do dema Studio Dream gdzie z boku mamy tryb 9, potem 15 potem znów 9 :) i wydaje mi sie to właśnie Ingo Tamme i Uwe Loos mogli być pierwszymi który to wykorzystali :) a był to 1990 rok :) --[[Wikipedysta:Seban|Seban/SLIGHT]] 15:40, 15 kwi 2006 (CEST)
 +
 +Seban: byc moze masz racje... ale oni nie byli tego pewnie swiadomi, podobnie jak JAC! w demie VISDOM... to byly takie wprawki... :) --[[Wikipedysta:Dracon|Dracon/TQA]] 17:05, 15 kwi 2006 (CEST)

Wersja z dnia 15:05, 15 kwi 2006

Trzeba przetłumaczyć. KMK 07:04, 10 mar 2006 (CET)

To już dawno zostało zrobione, może by tylko ktoś "dopieścił" content (widziałem w Brudnopisie zaczątki)... ja tam nie mam teraz czasu na to... ;) --Dracon/TQA 21:58, 11 mar 2006 (CET)

Nie ma sprawy, tylko wolałbym to "opowiadanie" przekształcić w opis. Pytanko, czy "ja" w opisie to Heaven? --miker/bjb/ng 10:05, 9 kwi 2006 (CEST)

Tak, a wątek opowiadnia można odpowiednio przekształcić na "genezę powstawnia" czy coś w tym stylu... ;) --Dracon/TQA 13:01, 9 kwi 2006 (CEST)

Eeee... nie chciało mi się "genezować", zostawiłem większość jak było + wikizacja na szybko. Pewnie da się nieco poprawek wprowadzić... --miker/bjb/ng 19:31, 9 kwi 2006 (CEST)

a mi przychodzi do głowy jeszcze jeden fakt... pierwsze uzyskanie trybów 9/15 w jednej lini graficznej możemy obserwować w obrazku tytułowym do dema Studio Dream gdzie z boku mamy tryb 9, potem 15 potem znów 9 :) i wydaje mi sie to właśnie Ingo Tamme i Uwe Loos mogli być pierwszymi który to wykorzystali :) a był to 1990 rok :) --Seban/SLIGHT 15:40, 15 kwi 2006 (CEST)

Seban: byc moze masz racje... ale oni nie byli tego pewnie swiadomi, podobnie jak JAC! w demie VISDOM... to byly takie wprawki... :) --Dracon/TQA 17:05, 15 kwi 2006 (CEST)

Personal tools