Jaguar II
From Atariki
Wersja z dnia 14:41, 14 mar 2006 Vulgar (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:25, 17 mar 2006 Sikor (Dyskusja | wkład) (linki i drobnostki) Next diff → |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
+ | W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]]. | ||
+ | Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++. | ||
+ | Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. | ||
- | + | ---- | |
- | + | == Linki Zewnętrzne == | |
- | + | * [http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_Jaguar_II wikipedia] | |
- | + | * [http://www.atarimuseum.com/videogames/consoles/jaguar/jag2specs.html specyfikacja techniczna] | |
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | + | ||
- | W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]]. | + | |
- | + | ||
- | + | ||
- | Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. | + | |
- | + | ||
- | Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda. | + | |
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Atari - Konsole]] | [[Kategoria:Atari - Konsole]] |
Wersja z dnia 08:25, 17 mar 2006
Atari Jaguar II
W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy Tom II i Jerry II.
Zachowana została kompatybilność z Jaguarem, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++.
Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.
Linki Zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.