Tryby Graficzne ST
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:35, 19 mar 2008 Sikor (Dyskusja | wkład) (aby usystematyzować i zunifikować linki... Na dobry początek artykułu.) ← Previous diff |
Wersja z dnia 12:39, 19 mar 2008 Sikor (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Podstrona ta zawiera opis wszystkich podstawowych trybów graficznych stosowanych w Atari [[ST]/[[TT030|TT]]/[[Falcon]]. | + | Podstrona ta zawiera opis wszystkich podstawowych trybów graficznych stosowanych w Atari [[ST]]/[[TT030|TT]]/[[Falcon]]. |
== Podstawowe tryby ATARI ST == | == Podstawowe tryby ATARI ST == |
Wersja z dnia 12:39, 19 mar 2008
Podstrona ta zawiera opis wszystkich podstawowych trybów graficznych stosowanych w Atari ST/TT/Falcon.
Podstawowe tryby ATARI ST
- ST LOW - tryb niskiej rozdzielczości, 320x200x16, kolory wybierane z palety 512 (seria ST) lub 4096 (seria STE) barw
- ST Medium - tryb sredniej rozdzielczości, 640x200x4, paleta jak w ST LOW
- ST HIGH - monochromatyczny tryb wysokiej rozdzielczości, 640x400x2, wymaga specjalnego monitora, barwy czarna i biała
Podstawowe tryby Atari TT030
- wszystkie tryby graficzne Atari STE zgodne w dół
- TT LOW - 320x480x256, paleta 4096 barw,
- TT Medium - 640x480x16, kolory wybierane z palety 4096 barw, zasadniczo zgodny z (później wprowadzonym) trybem VGA znanym z PC (lecz w Atari wieksza paleta barw - oryginalnie tryb VGA miał paletę 256 barw)
- TT High - czarno-biały tryb wysokiej rozdzielczości, 1280x960x2, wymaga specjalnego monitora (np. TTM194
Podstawowe tryby Atari Falcon 030
- wszystkie tryby graficzne Atari STE zgodne w dół
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.