Player/Missile Graphics
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:04, 7 wrz 2005 Mikey (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 14:07, 7 wrz 2005 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków" | + | Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków". Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości pamięci graficznej. Generowane w ten sposób ruchome obiekty znane są na innych platformach sprzętowych pod nazwą "duszków" (ang. sprites). |
- | Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości | + | |
- | pamięci graficznej. | + | |
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Glosariusz]] | [[Kategoria:Glosariusz]] |
Wersja z dnia 14:07, 7 wrz 2005
Player and Missile Graphics - "grafika graczy i pocisków". Rodzaj sprzętowego trybu pracy układów wizyjnych ATARI, polegający na możliwości nałożenia na ekran obiektów niezależnych od zawartości pamięci graficznej. Generowane w ten sposób ruchome obiekty znane są na innych platformach sprzętowych pod nazwą "duszków" (ang. sprites).
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.