Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:24, 27 wrz 2005 Sikor (Dyskusja | wkład) (rozszeżenie opisu) ← Previous diff |
Wersja z dnia 02:32, 9 gru 2005 KMK (Dyskusja | wkład) (zmiana kategorii) Next diff → |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
- | [[Kategoria:Atari 8-bit]] | + | [[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]] |
[[Kategoria:Języki programowania]] | [[Kategoria:Języki programowania]] |
Wersja z dnia 02:32, 9 gru 2005
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL, łączący cechy C i Pascala. Łączy wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia). Oryginalna wersja języka występowała na cartdridgeu, ale krążyła też w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Linki zewnętrzne
[oficjalny opis języka] [strona z masą źródłówek] [szybka podpowiedź ;)]
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.