A.D. 2044
From Atariki
Wersja z dnia 18:06, 26 gru 2005 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:11, 26 gru 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (grafika i takie tam) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Gra na podstawie filmu pt. ''Seksmisja''. Gracz, po przespaniu parudziesięciu lat w stanie hibernacji, budzi się w podziemnej bazie, gdzie jak się okazuje panuje wyłącznie płeć żeńska. Zadanie wydaje się banalne - wydostać się z bazy i umożliwić przetrwanie, że tak to ujmę, gatunku męskiego. Po drodze czeka nas jednak masa niespodzianek, mniej lub bardziej przyjemnych. | Gra na podstawie filmu pt. ''Seksmisja''. Gracz, po przespaniu parudziesięciu lat w stanie hibernacji, budzi się w podziemnej bazie, gdzie jak się okazuje panuje wyłącznie płeć żeńska. Zadanie wydaje się banalne - wydostać się z bazy i umożliwić przetrwanie, że tak to ujmę, gatunku męskiego. Po drodze czeka nas jednak masa niespodzianek, mniej lub bardziej przyjemnych. | ||
- | Jest to gra typowo przygodowa, tzw. "strzałkówka". Za pomocą strzałki poruszanej joystickiem możemy operować przedmiotami (podnieś/połóż/użyj), wskazywać kierunek gdzie chcemy się udać bądź oddziaływać na osoby (kobiety!) występujące również w grze. Na uwagę zasługuje także przycisk "IDZ", który pozwala nam oprócz wyboru kierunku poruszania się również wydostanie się z pomieszczenia, w którym nie widać drzwi. | + | {{grafr|ad2044.gif}} |
- | Ekran gry podzielony jest na 4 części - 3 na górze i jedna na dole. Po lewej u góry mamy kieszeń. Mieści ona maksymalni 4 przedmioty, także najlepiej zabierać tylko przedmioty użyteczne, ponieważ bywa, że nie ma gdzie tych zbędnych odłożyć. Po środku mamy właściwy ekran akcji. Natomiast po prawej znajduje się mapka, oraz liczba wskazująca, na którym poziomie aktualnie gracz przebywa. W dolnej części natomiast pojawiają się możliwe w danym momencie komendy (np. nic, zbadaj, idź, wróć itd.). | + | Jest to gra typowo przygodowa, tzw. "strzałkówka". Za pomocą strzałki poruszanej joystickiem możemy operować przedmiotami (podnieś/zostaw/użyj), wskazywać kierunek gdzie chcemy się udać bądź oddziaływać na osoby (kobiety!) występujące w grze. Na uwagę zasługuje także przycisk "IDZ", który pozwala nam oprócz wyboru kierunku poruszania się również wydostanie się z pomieszczenia, z którego nie widać wyjścia. |
+ | |||
+ | Ekran gry podzielony jest na 4 części - 3 na górze i jedna na dole. Po lewej u góry mamy kieszeń. Mieści ona maksymalnie 4 przedmioty, także najlepiej zabierać tylko te użyteczne, ponieważ bywa, że nie ma gdzie zbędnych odłożyć. Pośrodku mamy właściwy ekran akcji. Natomiast po prawej znajduje się mapka, oraz liczba wskazująca, na którym poziomie aktualnie gracz przebywa. W dolnej części natomiast pojawiają się możliwe w danym momencie komendy (np. nic, zbadaj, idź, wróć itd.). | ||
Gra została napisana przez Rolanda Pantołę, muzykę skomponował Leszek Hołda, natomiast wydana została w roku 1991 przez L.K. Avalon. | Gra została napisana przez Rolanda Pantołę, muzykę skomponował Leszek Hołda, natomiast wydana została w roku 1991 przez L.K. Avalon. | ||
Warto zapamiętać dwa hasła: ASIA oraz PARTENOGENEZA - z pewnością okażą się pomocne w rozgrywce. | Warto zapamiętać dwa hasła: ASIA oraz PARTENOGENEZA - z pewnością okażą się pomocne w rozgrywce. |
Wersja z dnia 18:11, 26 gru 2005
Gra na podstawie filmu pt. Seksmisja. Gracz, po przespaniu parudziesięciu lat w stanie hibernacji, budzi się w podziemnej bazie, gdzie jak się okazuje panuje wyłącznie płeć żeńska. Zadanie wydaje się banalne - wydostać się z bazy i umożliwić przetrwanie, że tak to ujmę, gatunku męskiego. Po drodze czeka nas jednak masa niespodzianek, mniej lub bardziej przyjemnych.
Jest to gra typowo przygodowa, tzw. "strzałkówka". Za pomocą strzałki poruszanej joystickiem możemy operować przedmiotami (podnieś/zostaw/użyj), wskazywać kierunek gdzie chcemy się udać bądź oddziaływać na osoby (kobiety!) występujące w grze. Na uwagę zasługuje także przycisk "IDZ", który pozwala nam oprócz wyboru kierunku poruszania się również wydostanie się z pomieszczenia, z którego nie widać wyjścia.
Ekran gry podzielony jest na 4 części - 3 na górze i jedna na dole. Po lewej u góry mamy kieszeń. Mieści ona maksymalnie 4 przedmioty, także najlepiej zabierać tylko te użyteczne, ponieważ bywa, że nie ma gdzie zbędnych odłożyć. Pośrodku mamy właściwy ekran akcji. Natomiast po prawej znajduje się mapka, oraz liczba wskazująca, na którym poziomie aktualnie gracz przebywa. W dolnej części natomiast pojawiają się możliwe w danym momencie komendy (np. nic, zbadaj, idź, wróć itd.).
Gra została napisana przez Rolanda Pantołę, muzykę skomponował Leszek Hołda, natomiast wydana została w roku 1991 przez L.K. Avalon.
Warto zapamiętać dwa hasła: ASIA oraz PARTENOGENEZA - z pewnością okażą się pomocne w rozgrywce.