Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:02, 25 sie 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 20:52, 25 sie 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach. W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach.
-Dawno temu (pierwsza połowa lat 90 do około połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach+Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach
zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.
Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać
Linia 6: Linia 6:
Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. [[Eru]] w demie [[Out of Time]] (efekt animacji "tekkno-part"). Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. [[Eru]] w demie [[Out of Time]] (efekt animacji "tekkno-part").
 +== Zobacz także ==
 +* [https://kskpd.pl/slownik/#bigscreen Definicja z Kroniki Polskiej Demosceny]

Wersja z dnia 20:52, 25 sie 2022

W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe. Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać (vide niektóre grafiki w interlace np. taka - RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003) tudzież obrazek "Landscape" autorstwa P.W./Slight). Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. Eru w demie Out of Time (efekt animacji "tekkno-part").

Zobacz także



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools