Big-screen

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 21:14, 25 sie 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 20:23, 26 sie 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach. +W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach demoscenowych.
Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach
-zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory, na których nawet z dalszych miejsc można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.+zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory z rzutnikiem, na których nawet z dalszych miejsc widowni można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.
 + 
 +== Ciekawostki ==
Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać
(vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) tudzież obrazek "Landscape" autorstwa P.W./Slight). (vide niektóre grafiki w [[interlace]] np. taka - [[Media:Dracon-RyTHCerz_.png|RyTHCerz]] (1. miejsce na [[QuaST 2003]]) tudzież obrazek "Landscape" autorstwa P.W./Slight).

Wersja z dnia 20:23, 26 sie 2022

W szerokim znaczeniu to miejsce docelowe prezentowania prac konkursowych na zlotach demoscenowych. Dawno temu (pierwsza połowa lat 90. XX wieku do około jego połowy) funkcję tę spełniał zwykle duży telewizor, lecz z czasem na zlotach zaczęły się pojawiać coraz większe i lepsze projektory z rzutnikiem, na których nawet z dalszych miejsc widowni można było wygodnie oglądać produkcje konkursowe.

Ciekawostki

Czasami zdarzało się, że konkretny big-screen potrafił "zepsuć" efekt twórcy (np. pokazywał przekłamane kolory) zaś innym razem nawet "pomagał" wygrać (vide niektóre grafiki w interlace np. taka - RyTHCerz (1. miejsce na QuaST 2003) tudzież obrazek "Landscape" autorstwa P.W./Slight). Niektórzy pisali nawet efekty na big-screen, np. Eru w demie Out of Time (efekt animacji "tekkno-part").

Zobacz także



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools