Darth

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 06:22, 29 kwi 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Dracon (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-Łukasz "Darth" Grządka. Pomorzanin. [[Koder]] w grupie [[High Voltage]], później w [[Pandemonium]].+{{grafr|darth.jpg}}Łukasz 'Darth' Grządka. Rocznik 1979. Pomorzanin. Założyciel, lider i [[koder]] w grupie [[High Voltage]], później zaczął kodować na komputerze Atari Falcon 030 (w grupie [[Pandemonium]]). Jako jeden z niewielu ludzi ''nowej fali'' na scenie, do kodowania na "małym" Atari korzystał z [[MAC/65]], ponieważ asemblera nauczył się z kursu programowania zamieszczonym w piśmie [[Atari Magazyn]] (nieoficjalnie promującym to narzędzie).
 + 
 + 
 +Dorobek jego stanowią:
 +*[[HV Intro]]
 +*[[Entrance of Dragon]]
 +*[[HV xtro95]]
 +*[[Flipper Demo]]
 +*gra [[Neuroid]], wydana przez [[Sikor]]a
 + 
 +oraz kilka prac na platformę [[Falcon]].
 + 
 +Odwiedził większość starych QuaSTów (1995-1998), Silesian Atari Open (1995) oraz 1. edycję party Silly Venture (2000).
 + 
 +Obecnie udziela się już nie scenowo, ale komercyjnie (głównie gry) na konsole i inne
 +platformy mobilne w [http://nawiagames.com/ Nawia Games].
 + 
 + 
 +* [https://demozoo.org/sceners/35115/ Pełny wykaz dokonań]
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]
-{{stub}}+[[Kategoria:Pochodzący z Trójmiasta]]

Aktualna wersja

Grafika:darth.jpg

Łukasz 'Darth' Grządka. Rocznik 1979. Pomorzanin. Założyciel, lider i koder w grupie High Voltage, później zaczął kodować na komputerze Atari Falcon 030 (w grupie Pandemonium). Jako jeden z niewielu ludzi nowej fali na scenie, do kodowania na "małym" Atari korzystał z MAC/65, ponieważ asemblera nauczył się z kursu programowania zamieszczonym w piśmie Atari Magazyn (nieoficjalnie promującym to narzędzie).


Dorobek jego stanowią:

oraz kilka prac na platformę Falcon.

Odwiedził większość starych QuaSTów (1995-1998), Silesian Atari Open (1995) oraz 1. edycję party Silly Venture (2000).

Obecnie udziela się już nie scenowo, ale komercyjnie (głównie gry) na konsole i inne platformy mobilne w Nawia Games.


Personal tools