Design

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 17:42, 20 wrz 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(dopiski.... :P)
← Previous diff
Wersja z dnia 21:25, 8 kwi 2006
Miker (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 2: Linia 2:
-Warto obejrzeć następujące producje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'': +Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'':
* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]] * "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]]
* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. * "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]].

Wersja z dnia 21:25, 8 kwi 2006

Design - z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.


Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:

Personal tools