Design

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 02:43, 27 cze 2006
Mikey (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:42, 27 sie 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'': Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'':
-* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg|Grega]]+* "[[Cogito]]" autorstwa [[Greg]]a
 +* "[[Extract]]" autorstwa [[Replay]]a
* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. * "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]].
[[Kategoria:Glosariusz]] [[Kategoria:Glosariusz]]

Wersja z dnia 11:42, 27 sie 2006

Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.


Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:

Personal tools