Design

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:42, 27 sie 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:20, 14 sty 2007
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] oznacza głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]] (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu [[Slide Show]] (np. w produkcji [[Extract]]). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus. Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na [[scena|scenie]] oznacza głównie układ poszczególnych efektów w [[demo|demie]] lub w [[intro|intrze]] (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak [[Bitter Reality]] czy [[Numen]], albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu [[Slide Show]] (np. w produkcji [[Extract]]). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.
- 
Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'': Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na ''design'':
Linia 6: Linia 5:
* "[[Extract]]" autorstwa [[Replay]]a * "[[Extract]]" autorstwa [[Replay]]a
* "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]]. * "[[Forsaken Love]]" grupy [[New Generation]].
- 
[[Kategoria:Glosariusz]] [[Kategoria:Glosariusz]]

Wersja z dnia 10:20, 14 sty 2007

Z ang. "zamysł, plan, projekt" - jest to planowany ogólny wygląd przyszłej pracy, na scenie oznacza głównie układ poszczególnych efektów w demie lub w intrze (sposób ich łączenia, synchronizacji). Jak wiele od tego elementu zależy, możemy się przekonać w największych produkcjach, takich jak Bitter Reality czy Numen, albo też w układzie "historyjki" i grafiki w demie typu Slide Show (np. w produkcji Extract). W porównaniu z produkcjami z innych scen (szczególnie C64 i Amigi) atarowskie demosy przez lata przeważnie nie obfitowały w doskonały, wysmakowany design. Na szczęście zmienia się to na plus.

Warto obejrzeć następujące produkcje demoscenowe, w których najmocniej położono nacisk na design:

Personal tools