Digi-Paint

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 22:25, 31 lip 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 22:31, 31 lip 2022
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 3: Linia 3:
(stąd brak charakterystycznej "harmonijki" na obrazie). Interfejs był dość mocno inspirowany programem graficznym z Amigi, zresztą oprócz (stąd brak charakterystycznej "harmonijki" na obrazie). Interfejs był dość mocno inspirowany programem graficznym z Amigi, zresztą oprócz
joysticka można go było używać z myszką do tego komputera. joysticka można go było używać z myszką do tego komputera.
-Bolączką Digi-Painta było dość wolne działanie, z racji tego, iż był napisany w (kompilowanym) Turbo-Basicu.+Bolączką Digi-Painta było dość wolne działanie, z racji tego, iż był napisany w (kompilowanym) Turbo-Basicu a nie czystym asemblerze.

Wersja z dnia 22:31, 31 lip 2022

Program graficzny, napisany w pierwszej połowie lat 90. XX w. przez Volkera Eloessera z Niemiec (członka klubu MAPDA - Muenich Atari PD-Association). Wykorzystywał pełną dostępną paletę Atari w trybie graficznym, który jest podobny do Paint_256 ale pracował w trybie interlace (stąd brak charakterystycznej "harmonijki" na obrazie). Interfejs był dość mocno inspirowany programem graficznym z Amigi, zresztą oprócz joysticka można go było używać z myszką do tego komputera. Bolączką Digi-Painta było dość wolne działanie, z racji tego, iż był napisany w (kompilowanym) Turbo-Basicu a nie czystym asemblerze.


Link



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools