Dyskusja:Lynx

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 16:05, 10 lip 2006
Vulgar (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 16:22, 10 lip 2006
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga i mial byc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów i promowaniem konkurencji! TO był system developerski i przeciętny player i potencjalny właściciel konsolki nie musiał i zazwyczaj nic nie wiedział nawet o AMIDZE. Moze nie potrafili wykorzystać potencjału ale jak by nie patrzeć Atari była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy i możliwości. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie. Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga i mial byc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów i promowaniem konkurencji! TO był system developerski i przeciętny player i potencjalny właściciel konsolki nie musiał i zazwyczaj nic nie wiedział nawet o AMIDZE. Moze nie potrafili wykorzystać potencjału ale jak by nie patrzeć Atari była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy i możliwości. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie.
--[[Użytkownik:Vulgar|vulgar]] 17:59, 10 lip 2006 (CEST) --[[Użytkownik:Vulgar|vulgar]] 17:59, 10 lip 2006 (CEST)
 +:Vulgar, mozesz mi wskazać, w którym miejscu występuje jednostronne spojrzenie? Bo w tym, o którym wspominasz ja widzę fakty. Moze jeszcze ktoś się wypowie? A poza tym skoro mówisz, ze w momencie produkcji Lynxa Atari była niewielką firmą to śmiem twierdzić z całą stanowczością, ze nie wiesz o czym piszesz. --[[Użytkownik:Daniel Koźmiński|dely]] 18:22, 10 lip 2006 (CEST)

Wersja z dnia 16:22, 10 lip 2006

Kierowniku, bardzo fajny opis, ale znowu z jednostronny spojrzeniem. Przyklad? System developerski byl oparty o AMIGE 2000 dlatego ze LYNX zostal zaprojektowany przez gosci ktorzy byli zwiazani z Amiga i mial byc pierwotnie konsolka spod znaku EPYX... więc bez przesady z tym narzekaniem na Tramielów i promowaniem konkurencji! TO był system developerski i przeciętny player i potencjalny właściciel konsolki nie musiał i zazwyczaj nic nie wiedział nawet o AMIDZE. Moze nie potrafili wykorzystać potencjału ale jak by nie patrzeć Atari była niewielką firmą i nie maiała aż takiej kasy i możliwości. Co słuszność to słuszność jednak warto by zabierając się za OCENIANIE czegoś pokazać wszsytkie strony uczciwie. --vulgar 17:59, 10 lip 2006 (CEST)

Vulgar, mozesz mi wskazać, w którym miejscu występuje jednostronne spojrzenie? Bo w tym, o którym wspominasz ja widzę fakty. Moze jeszcze ktoś się wypowie? A poza tym skoro mówisz, ze w momencie produkcji Lynxa Atari była niewielką firmą to śmiem twierdzić z całą stanowczością, ze nie wiesz o czym piszesz. --dely 18:22, 10 lip 2006 (CEST)
Personal tools