Dyskusja:Vicky

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:19, 29 paź 2005
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Miker (Dyskusja | wkład)

Linia 2: Linia 2:
Mam nadzieję, że ktoś kiedyś weźmie sprawę w swoje ręce. Pozdrawiam! Mam nadzieję, że ktoś kiedyś weźmie sprawę w swoje ręce. Pozdrawiam!
--[[Wikipedysta:Miker|miker/bjb/ng]] 13:19, 29 paź 2005 (CEST) --[[Wikipedysta:Miker|miker/bjb/ng]] 13:19, 29 paź 2005 (CEST)
 +
 +== do przeredagowania przed ponownym dodaniem ==
 +
 +Uwaga do poprzedniej uwagi: Grę da się ukończyć choć z powodu pewnych błędów nie jest to łatwe. Błąd polega że na tym że po użyciu teleportu ludzik nie może się wydostać z ekranu na którym się pojawił. Ja grałem w ten spoób że grając rysowałem na bieżąco mapę labiryntu, zaznaczałem położenie ważnych przedmiotów i lokacji do których trzeba je dostarczyć, oraz zbierałem monety. Gdy już miałem na mapie zaznaczone wszystkie starategiczne miejsca i sporo monet (miałem chyba wersję z unlimited lives choć już dokładnie nie pamiętam) przy użyciu księgi czarów zacząłem się teleportować i wykonywać kolejne zadania. Na końcu przeniosłem się w lewy dolny róg udałem się do wyjścia i obejrzałem animację końcową.
 +
 +[[Wikipedysta:KMK|KMK]] 22:23, 6 maj 2006 (CEST)
 +
 +:OIDP błąd jest megapierdołowaty - wygląda to tak jakby sprajt, którym jest nasz bohater pojawia się nieco wyżej/niżej niż są platformy na ekranie, także ewentualne spaczowanie tego nie powinno być specjalnie trudne. Fajnie jakby ktoś to zrobił, bo naprawdę gra dużo traci... --[[Wikipedysta:Miker|miker/bjb/ng]] 09:29, 7 maj 2006 (CEST)

Aktualna wersja

Szkoda chłopaki, naprawdę szkoda. Demo tej gierki naprawdę nieźle podgrzało atmosferę, zwłaszcza że wciąż tego typu gier (i w takim wykonaniu) na małą Atarkę do dziś jak na lekarstwo... Mam nadzieję, że ktoś kiedyś weźmie sprawę w swoje ręce. Pozdrawiam! --miker/bjb/ng 13:19, 29 paź 2005 (CEST)

do przeredagowania przed ponownym dodaniem

Uwaga do poprzedniej uwagi: Grę da się ukończyć choć z powodu pewnych błędów nie jest to łatwe. Błąd polega że na tym że po użyciu teleportu ludzik nie może się wydostać z ekranu na którym się pojawił. Ja grałem w ten spoób że grając rysowałem na bieżąco mapę labiryntu, zaznaczałem położenie ważnych przedmiotów i lokacji do których trzeba je dostarczyć, oraz zbierałem monety. Gdy już miałem na mapie zaznaczone wszystkie starategiczne miejsca i sporo monet (miałem chyba wersję z unlimited lives choć już dokładnie nie pamiętam) przy użyciu księgi czarów zacząłem się teleportować i wykonywać kolejne zadania. Na końcu przeniosłem się w lewy dolny róg udałem się do wyjścia i obejrzałem animację końcową.

KMK 22:23, 6 maj 2006 (CEST)

OIDP błąd jest megapierdołowaty - wygląda to tak jakby sprajt, którym jest nasz bohater pojawia się nieco wyżej/niżej niż są platformy na ekranie, także ewentualne spaczowanie tego nie powinno być specjalnie trudne. Fajnie jakby ktoś to zrobił, bo naprawdę gra dużo traci... --miker/bjb/ng 09:29, 7 maj 2006 (CEST)
Personal tools