Fox

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:55, 6 sty 2006
0xF (Dyskusja | wkład)
(ASAP)
← Previous diff
Wersja z dnia 18:23, 6 sty 2006
Jellonek (Dyskusja | wkład)
(ma ktos pomysla jak to po ludzku wstawic? (dele emotki))
Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało. Piotr ''' 'Fox' ''' Fusik, znany również jako '''0xF'''. Mózg jakich mało.
-Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy [[Infinity]] i oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker [[FlashPack]], własny program do [[logosowanie|logosowania]] grafiki ([[GR8 Logoser]]) tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z [[ANTIC|ANTIC-a]] bez użycia trybu [[interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[Professional Copy]] - pierwszy tak zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema ([[IO4 Invitro]], [[Ultra]]). Pomysłodawca trybów graficznych [[TIP]] i [[9PlusPlus|9++]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli).+Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy [[Infinity]] i oczarował wszystkich intrem [[Drunk Chessboard]]. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy [[Taquart]], gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker [[FlashPack]], własny program do [[logosowanie|logosowania]] grafiki ([[GR8 Logoser]]) tudzież drugi, po [[GED]], program do wyciskania siódmych potów z [[ANTIC|ANTIC-a]] bez użycia trybu [[interlace]] czyli [[PowerGraph]] albo [[Professional Copy]] - pierwszy tak {{Infinity}}zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema ([[IO4 Invitro]], [[Ultra]]). Pomysłodawca trybów graficznych [[TIP]] i [[9PlusPlus|9++]]. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo [[Numen]], w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry [[Vector]], czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli).
Stworzył także używany chętnie na scenie ''cross-asembler'' - [[xasm]] - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego [[Quick Assembler|Quick Assemblera]]. Stworzył także używany chętnie na scenie ''cross-asembler'' - [[xasm]] - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego [[Quick Assembler|Quick Assemblera]].
-Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna-Małysz]]. :))+Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę [[Mahna-Małysz]].
Ze sportu interesuje się wyłącznie [http://kernelpanic.pl/perlgolf-list.mx perlgolfem]. Ze sportu interesuje się wyłącznie [http://kernelpanic.pl/perlgolf-list.mx perlgolfem].

Wersja z dnia 18:23, 6 sty 2006

Grafika:FOX_2002.jpg

Członkowie grupy Taquart
Angus - Bac - Dely - Dracon - Electron - Eru - Fox - Greg - Heaven - Jaskier - Meg - Slaves - Tatqoo - X-Ray - Zenial

Piotr 'Fox' Fusik, znany również jako 0xF. Mózg jakich mało.

Zaczynał na scenie w 1995 roku. W 1996 wstąpił w szeregi grupy Infinity i oczarował wszystkich intrem Drunk Chessboard. Następnie, w 1997 przeszedł do grupy Taquart, gdzie pisał zarówno użytki (m.in. paker FlashPack, własny program do logosowania grafiki (GR8 Logoser) tudzież drugi, po GED, program do wyciskania siódmych potów z ANTIC-a bez użycia trybu interlace czyli PowerGraph albo Professional Copy - pierwszy tak

Członkowie grupy Infinity
Sir Leo - Piguła - Ever - Kasjo - Fatman - Fox - Qba

zaawansowany i wygodny kopier plikowy z niezwykłym (jak na sprzęt 8-bitowy) programem instalacyjnym) jak i dema (IO4 Invitro, Ultra). Pomysłodawca trybów graficznych TIP i 9++. Uwieńczeniem jego koderskiej pracy było demo Numen, w którym miał największy wkład (szczególnie autorski świat 3D do planowanej kiedyś gry Vector, czy 1-ramkowe (!) wypełniane wektory w rozdzielczości 160x240 pikseli).

Stworzył także używany chętnie na scenie cross-asembler - xasm - nowoczesnego pecetowego następcę atarowskiego Quick Assemblera. Warto odnotować jeszcze jego najnowszą i ostatnią produkcję na Atari - grę Mahna-Małysz.

Ze sportu interesuje się wyłącznie perlgolfem.

Poza Taquart jest członkiem grup Odsiecz Sobieskiego i PMWD.

Obecnie zaangażowany w projekty Atari800 i ASAP.


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools